Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

9 kg på 40 dage

Oprettet d. 28-10-2012 kl. 05:50 af

Hej
Læste indlægget: kan man tabe 12 kg på 4 uger. jeg har flere gange forsøgt den "nemme" løsning, men er glad for at have fundet denne side. det er lang tid siden jeg har været så motiveret for at nå mit mål. Som over skriften siger har jeg tabt 9 kg på 40 dage og har nu 63 dage til at tabe yderliger 11 kg, ved det bliver svært, men tænker at det skal jeg nok klare, med hjælp fra vægttab.nu
susanhoe

Sv: 9 kg på 40 dage

Oprettet d. 28-10-2012 kl. 19:34 af

Tillykke med et flotte tab - hvad gør du ?

Sanne

Sv: 9 kg på 40 dage

Oprettet d. 28-10-2012 kl. 21:44 af

Godt gået :-) tror også vægttabet holder bedre i længten når man laver vaner om og ikke snupper en lyn kur. Kan dog godt forstå man fristes til en lyn kur for at sparke vægttabet i gang.

Sv: 9 kg på 40 dage

Oprettet d. 29-10-2012 kl. 11:05 af

Stort tillykke med det flotte vægttab.

Sv: 9 kg på 40 dage

Oprettet d. 30-10-2012 kl. 17:28 af

Stort tillykke med det flotte vægttab! Det er virkelig sejt gået, og enormt motiverende at læse. :) Så flot!

Mht. indlægget om 12 kg på 4 uger, så ser jeg det egentlig mere som et eksperiment. Synes det er rigtig fedt at der er nogen, som har lyst til at prøve ting af for at se om de rent faktisk virker... Ellers er det nemt at blive snydt, hvis man netop leder efter noget ekstra til at kickstarte det hele. :) Der var også et program på et tidspunkt, hvor en journalist udsatte sig selv for et lignende eksperiment med en masse forskellige slankekure for at se, og de virkede - det var virkelig spændende at se også. Men når alt kommer til alt, så er det jo kalorier ind/ud, der er det afgørende i regnestykket.

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.