Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

En helt ny krop!

Oprettet d. 13-01-2013 kl. 23:19 af , sidst redigeret d. 13-01-2013 kl. 23:20

Vha. min stædige kampvilje har jeg med djævlens vold og magt overvundet min uimodståelige trang til mad, spiseforstyrrelser og sorg og er nu nået til den erkendelse at: nothing taste as good as skinny feels!

10 kg. lettere er jeg gået fra:

d. 20/9-2012 at have vejet 72 kg.

Og til d. 10/1-2013 at veje 61.6 kg.
(højde: 158)

En så positiv forvandling at jeg kun ser fremad nu.. Man kan rent faktisk hvad man vil..


Held og lykke til alle!

Sv: En helt ny krop!

Oprettet d. 14-01-2013 kl. 09:08 af , sidst redigeret d. 14-01-2013 kl. 09:10

Hej med dig.

Tillykke med det flotte vægttab.

Tog selv turen sidste år, fra okt. 2011 til mar. 2012: tabte 9 kg på 20 uger med madlog.dk - lignende side med kcal-tælling.

Har siden sommerferien tabt ca. 2,5 kg og nu er kampen jo gået ind for at holde det. :-)

Er selv 1,57 og vejer ca. 59 kg.

Held og lykke fremover.
God dag.
Kh Sanne

Sv: En helt ny krop!

Oprettet d. 14-01-2013 kl. 19:04 af

Hejsa Sanne :)
Mange tak skal du have! Det var da helt utroligt som din situation minder om min. :D Hvor er det super flot af dig også at du har holdt vægttabet helt indtil nu! Nu da vi jo ikke er så høje begge to, er det ifølge BMI'en for meget at veje over 62 kg. og helst mellem 62-47 for at være normalvægtig. Men da du jo vejer 59 kg. og sikkert ser super godt ud, har du så intensioner om at tabe mere?

I hvert fald rigtig god aften til dig.:)
Kh Louise

Sv: En helt ny krop!

Oprettet d. 14-01-2013 kl. 20:58 af

Flot klaret og ja når jeg synes at det er også hårdt, jeg fortjener chokolade, så tænker jeg nu også, ja men fortjener jeg at være tyk? Og så kan jeg for det meste helt undvære, eller nøjes med lidt ;-)

Sv: En helt ny krop!

Oprettet d. 14-01-2013 kl. 21:22 af

Godaften Tina :)

Mange tak skal du have! Hehe det råd det lyder som en fornuftig omgang hjerne terapi. Det er jo netop alt med måde og selvom chokolade er dejligt fortjener vi ikke at være tykke! ;)

Sv: En helt ny krop!

Oprettet d. 15-01-2013 kl. 18:47 af

Kære Louise.

Ja det er da lidt vildt, som vi minder om hinanden hvad vægten angår....
Jo tak - jeg er også selv rigtig tilfreds.
Jeg har ikke intentioner om at tabe mig mere - bare om at holde det. ;-) Og hvis den svinger fra f.eks. 57 til 60, så er det ok, bare ikke over 60. Det er sådan en grænse jeg har det fint med, og tror også det er sundere end bare éet tal!!
Du må også have en god aften.

Sanne

PS: Du kan se billede af mig på min profil fra tidligere vægttab. ;-)

Sv: En helt ny krop!

Oprettet d. 17-01-2013 kl. 00:45 af

Hej igen Sanne. :b
Det synes jeg lyder fornuftigt med den strategi ;)
Jeg ville super gerne se dit billede men min computer kan af en aller anden underlig årsag ikke vise det ..

vh Louise

Sv: En helt ny krop!

Oprettet d. 17-01-2013 kl. 09:27 af

Kære Louise
Har sendt dig en mail her på siden. :-)

Mvh Sanne

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.