Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Fredagsvejning 31-08-18

Oprettet d. 31-08-2018 kl. 08:49 af

Sidste fredag 74,7
Denne fredag 74,8
Status +0,1

Jeg ved ikke helt hvorfor der ikke sker noget, men jeg forsøger at knokle på alligevel. Der skal altså ske noget.

Jeg håbe det er gået bedre for jer andre.

Sv: Fredagsvejning 31-08-18

Oprettet d. 31-08-2018 kl. 14:36 af

96.2 denne uge
96.4 sidste fredag
Minus 0.2 langsomt men usikkert.
Jeg PASSER på men ikke nok. Og endnu et månedsmål det ikke blev nået.. Ja ja.
Held og lykke Gitte. Jeg vejer ikke ind næste fredag og er glad, hvis jeg er omkring 96 d 14 september.
PS jeg sparer 1000 kr op pr mnd til nyt tøj. Planen er de skal bruges omkring 90 kg.
Knus/Frits

Sv: Fredagsvejning 31-08-18

Oprettet d. 03-09-2018 kl. 10:06 af

Friizi: Det er fint. Jeg springer også over næste fredag. Det lyder som en god ide det med at spare op til nyt tøj. Måske er det den gulerod der skal til. :-)

Sv: Fredagsvejning 31-08-18

Oprettet d. 03-09-2018 kl. 13:56 af

Hej
Min fredagsvejning som er om søndagen ;-) sagde 96,3 så det flotte 95.6 var vist et bare et dyk. Min vægt måler faktisk ned til 100 g.Jeg har arbejdet hele weekenden i haven og har forsøgt at få noteret korrekt i appen, det var jeg begyndt at sløse lidt med, men jeg ved jo også at det er der det gode vægt tab findes ;-) fokus fokus og atter fokus.

Jeg har arbejdet for flere kcal. end jeg har spist og hvis "generel havearbejdet" er sat korrekt op med kcal.for en time, så må der da ske noget godt nu. Jeg kan udmærket følge jer to og syntes faktisk heller ikke der er så meget fart på vægttabet pt. Lidt har også lov og alt godt kommer til den der venter ;-)))

Hilsner fra Sanne

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.