Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Fredagsvejning 7.12.2012

Oprettet d. 07-12-2012 kl. 10:07 af

Start den 13.11.2012: 78 kg
Sidste uge den 30.11.2012: 75,8 kg
I dag den 7.12.2012: 75,1 kg
Siden sidste uge: -0,7 kg
Samlet tab siden start: 2,9 kg

Motion for ugen: 2 x 35 min. på crosstrainer. Valgte indendørs motion frem for løb på de sneglatte veje.
Har også cyklet til/fra en station lidt længere væk for at få ekstra motion og undgå toget i disse sne- og frost-tider.

Havde en kalorie-rig weekend med middag og æble crumble med flødeskum (mmmmm) og adventssøndag med glögg og æbleskiver, men prøvede at begrænse mig. Har i ugens løb sagt nej tak til madmors æblekage på arbejde og givet den halvdel af min gavekalender på job, som bestod af en pose chokolade-mandler væk - det krævede sin kvinde begge gange, men er meget stolt i dag!

God weekend og julefrokoster

Sv: Fredagsvejning 7.12.2012

Oprettet d. 07-12-2012 kl. 17:02 af

Godt gået, gid jeg havde så meget rygrad ;-)

Her har jeg svært ved at stå imod, ikke mindst fordi der har været gang i den så arbejde og så er jeg ikke god til at bevare overskudet... Men jeg prøver så godt jeg kan, så ugens resultat er jeg faktisk ganske tilfreds med!

Status er denne uge: +/- 0,0 kg ;-)
Så mit samlede vægttab er stadig 7,1 kg siden grundlovsdag og jeg ligger præcis på 75 kg, så det er ok.

God weekend!

Sv: Fredagsvejning 7.12.2012

Oprettet d. 12-12-2012 kl. 13:29 af

Start den 30.7.2012: 61,5 kg
Sidste uge den 30.11.2012: 58,8 kg
Idag den 7.12.2012: 59,6 kg
Siden sidste uge: +0,8 kg
Samlet tab siden start: 1,9 kg
Tajlemål: 76 -> 69 cm
Hoftemål: 101 -> 99 cm
Motion for ugen: Kun lidt gang hist og pist - cykler ikke i sne...

Der er gået lidt jul i den derhjemme, og når jeg ikke kan cykle som jeg plejer, kan det ses på vægten...
Må prøve at passe på og tænke lidt inden jeg propper i hovedet. ;-)

Sv: Fredagsvejning 7.12.2012

Oprettet d. 12-12-2012 kl. 15:15 af

Jul er hyggeligt og fyldt med fristelser!
Sanne, prøv i det mindste at undgå at tage på, for tænk på alt det der skal knokles for at tabe 800g når vi når til januar. Det er stadig koldt og mørkt og vi har ikke engang julen at glæde os til.

Jeg prøver netop at holde Jule-hyggen derhjemme og bare sige "nej tak" på jobbet eller tage en clementin - så er der immervæk gået en stor del af dagen uden slinger i valsen. Så kan jeg bedre "tillade" mig at spise et par hjemmebagte brunkager og endda med stor fornøjelse.
Må jeg i øvrigt anbefale jule-sysler der beskæftiger hænder og hoved, så der slet ikke kan guffes: Flette julehjerter, skrive julekort, spille spil eller gå en tur i den snehvide stilhed og nyde julelysene i haverne omkring. Hver af disse ting kan man jo gøre i 20-30 minutter (eller mere, hvis man gider), så tidsmangel er ikke en undskyldning.

God arbejdslyst, vi ses på fredag!

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.