Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Fredagsvejning D.17/8-2012

Oprettet d. 16-08-2012 kl. 15:53 af

Hej alle sammen
denne uge tal :-)

Start vægt 101,9 D 27/12-2011
sidste uge 82,8 kg.
denne uge 82,4 kg.
så er super glad der er tabt - 0,4 kg.
vægt tab i alt 19,5 kg.

jeg ville lyve hvis jeg sagde at jeg var tilfreds :-0
men i aften starter vi op på at træne 3-4 dage om ugen igen..
så håber at det så rykker lidt.

ønsker jer alle held og lykke med jeres vægt i morgen <3 venter spændt

hilsen linda

Sv: Fredagsvejning D.17/8-2012

Oprettet d. 17-08-2012 kl. 05:46 af , sidst redigeret d. 17-08-2012 kl. 08:48

Her er min uge:
Start den 30.7.2012: 61,5 kg
Sidste uge den 10.8.2012: 60,0 kg
Idag den 17.8.2012: 60,3 kg
Siden sidste uge: +300 g
Samlet tab: 1,2 kg
Tajlemål: 76 -> 71 cm
Hoftemål: 101 -> 100 cm

Vi har spist lidt kage de sidste dage, så måske det er forståeligt! Men fint nok... Kommer igen i næste uge. :-)
Desuden er min cykel kommet hjem igen fra reparation (har ikke haft den siden jeg startede på siden her, så det er 2½ uge), så nu kan jeg give den gas!
Jeg er cyklet på arbejde ca. 8,3 km på ca. 30 min. Og skal også cykle hjem. Så det bliver til en times cykling idag. Jaaa!! :-)
God weekend.

Kh Sanne

Sv: Fredagsvejning D.17/8-2012

Oprettet d. 17-08-2012 kl. 07:02 af

Startvægt den 5. Juni 12: 82 kg
Vægt sidste uge: 78,2 kg
Vægt denne uge: 78,4 kg
Status: + 0,2 kg
Vægtab i alt: 3,6 kg

Tjah havde det på fornemmelsen. Synes ellers ikke jeg har spist så mange kcal, og onsdag morgen sagde vægten ellers 77,8 kg, så havde håbet... Men så må jeg jo bare gøre det bedre i den kommende uge ;-) God weekend :-)
mvh Tina

Sv: Fredagsvejning D.17/8-2012

Oprettet d. 17-08-2012 kl. 07:13 af

Godmorgen!
Mine tal:
Startvægt: 102,6 kg
I dag: 94,6 kg
Vægttab på ugen: 0,3 kg
I alt: - 8,0 kg

Egentlig er jeg godt tilfreds, og har også holdt kosten rimelig godt.
Glæder mig til at give den gas i ugen der kommer.
Jeg tror der er en ca 4 kg så kan jeg krybe i min fine kjole som er mit mål, selv om der er en ca 14 kg til det endelige mål :))
Rigtig god dag til jer alle!

Sv: Fredagsvejning D.17/8-2012

Oprettet d. 17-08-2012 kl. 09:29 af

Godt klaret af alle.
Jeg har sat mig for at min start vægt bliver den, jeg havde da jeg begyndte at veje/tælle igen efter ferien, så det ser sådan ud.
Start vægt 14/8: 88,1 kg
vægt i dag: 86,5 kg
vægttab på ugen: 1,6 kg
vægttab i alt: 1,6 kg
Den første uge efter ferien er gået over al forventning. Jeg har talt og vejet alt ;o) og har ikke set det som noget problem. Jeg kan jo også se det har givet pote.
Jeg håber også min cykel bliver færdig til i næste uge, så jeg kan cykle på arbejde, det er ca 40 min om dage men det giver da lidt kcal at gøre godt med, ellers prøver jeg gå 10.000 skridt om dagen og det er pt. den motion jeg laver.
Ønsker alle dejlig weekend og en god uge, til vi mødes på vægten igen.

Sv: Fredagsvejning D.17/8-2012

Oprettet d. 17-08-2012 kl. 09:39 af , sidst redigeret d. 17-08-2012 kl. 13:51

Go'morgen allesammen!

Her kommer ugens tal fra frukaas;-)

Start d. 13/4-2012: 84 kg
Sidste uge: 67,5 kg
Denne uge: 65,9 kg
Vægttab denne uge: -1,6 kg
Ialt tabt: -18,1 kg

Komplet ubegribeligt!
Ved jeg har vært god til at holde mig inden for mine ca.1300 kalc., og jeg holder mine faste løbetræninger 3 gange om ugen, men derfor er det jo vildt alligevel. Det jeg forbrænder ved løb (eller anden motion) skriver jeg ikke på kalorietælleren, for jeg vil hellere bruge de forbrændte kalc. på at tabe mere, end at kunne spise mere...

Nu tænker i sikkert, falder hun aldrig i? Jo!!! Kan indimellem gå amok i kanelgifler, 12 på en gang, eller slik, men så tager jeg mig sammen igen og gir den gas med en længere løbetur næste gang, eller intervaltræning...og snart starter Zumba igen:-)
Har også andre madlaster, men bliver bedre og bedre til at styre mig, uden at være fanatisk.

Held og lykke til jer alle i den kommende uge, og tillykke med vægttabene, store som små!!!

Sv: Fredagsvejning D.17/8-2012

Oprettet d. 17-08-2012 kl. 17:48 af

Hej alle.
Jeg prøver at komme op på hesten igen. Min læge mener desværre, at en medicinøgning er nødvendigt, pga. mit nylige dyk. Og jeg kan godt se logikken i det. Mit psykiske helbred er selvfølgelig vigtigt. Sidste gang, jeg fik en nedtur (efteråret 2010), tog jeg ca.20-25 kg. på (efter et vægttab på 12 kg. vha. Madlog.dk). Nu har/havde jeg det sidste år tabt over 30 kg., men kan allerede nu se vægten stige. Jeg er meget sulten, spiser ikke så usundt. Det er jo ikke en lækkersult, jeg føler, men der ryger mange skiver rugbrød ned i løbet af dagen, og så spiser jeg to morgenmåltider kort efter hinanden. Aftensmaden skal være nem at overskue, så det er for det meste pasta. - eller rugbrød. Alt i store mængder. Jeg har (føler jeg) helt mistet kontrollen over min appetit. Det er jo også svært, når overskuddet ikke er der til at lave en lækker salat med tun eller kylling.
Ynkeligt. Og mærkeligt, hvordan tingene pludselig kan vende. Jeg synes jo det gik så godt. Måske ikke lige mht. de store vægttab, der har manglet de sidste par måneder, men livet var dejligt!
Anyways... jeg ved, jeg kommer over denne nedtur også. Så håber jeg bare, jeg kan minimere min vægtøgning.
Jeg har besluttet mig for, at sådan som tingene er nu, hvor min appetit ikke er under kontrol (eller normal), så vil jeg ikke tælle kcal. Jeg ved, at jeg spiser langt over de 1300, og hvis jeg tæller, har jeg da virkelig noget, jeg kan slå mig selv oven i hovedet med!

Mine tal:
Start juni '11: 152,5 kg.
3. Aug.'12: 122,3 kg.
17. Aug.: 123,7 kg.

Ønsker jeg alle en rigtig god dag!

Kh. Mona.

Sv: Fredagsvejning D.17/8-2012

Oprettet d. 17-08-2012 kl. 18:42 af

Hej derude!

Det ser ud til vi alle har en lidt skidt uge - det skulle jo næsten komme før eller siden, så seje som vi ellers har været! Så vender det nok i næste uge. :)

Mona: Jeg kan sagtens forstå at du vil holde pause med tælleriet. Det er også vigtigere, at du har det godt - hvis ikke man har det, er der ikke et godt grundlag for ucces, og som du selv siger kan man så rigtig slå sig selv oven i hovedet med det.. Håber en højere dosis kan hjælpe dig, så du snart får overskud til at kigge ind til os igen!

Her er mine tal for denne uge:

Start d. 15/6-2012: 96,9 kg
Sidste uge: 90,7 kg
Denne uge: 90,9 kg
Vægttab denne uge: + 0,2 kg
Ialt tabt: -6,0 kg.

Hovsa.. Men jeg har mildest talt heller ikke været så god til at overholde mine kalorier, så det var lidt ventet. Har endda været oppe og runde 91,5 kg i løbet af ugen, så synes egentlig 200 g. er ok. Jeg er til gengæld blevet god til at holde det løfte jeg har givet mig selv med løbeture tre gange om ugen, og let styrketræning også. Så der er da lidt at være glad for. :) Og så er mange begyndt at sige, at de kan se jeg har tabt mig - er ikke helt sikker på om det bare er fordi de ved jeg tæller, eller om det rent faktisk kan ses, men det er da meget dejligt alligevel. ;)

Kan I ha' en dejlig weekend allesammen!

Sv: Fredagsvejning D.17/8-2012

Oprettet d. 17-08-2012 kl. 20:41 af

Sejt mona at du følger med og kan godt forstå du har udskudt tælleriet lidt.
Og SuperElis tror altså det kan ses, der er så mange der ikke ved at jeg tæller, som siger "har du ikke tabt dig?" er næsten flov over at sige jo ca fire kg for så meget synes jeg ikke det er... Ikke for mig altså når jeg ved at der er lang vej endnu, 8,5 før mit bmi er i kategorien normal vægtig...

Sv: Fredagsvejning D.17/8-2012

Oprettet d. 18-08-2012 kl. 07:00 af

Hej med jer,

Er begyndt på arb. igen, og jeg kan mærke, at jeg nemt falder i at tænke, det er synd for mig (og så trøstespise), fordi jeg er så ked af mit arbejde. Men men... hænger i :-)

Mine tal:
Start 15/7 2012: 116,5
9/8 2012: 112,7
17/8 2012: 110,5
Vægttab siden sidst: 2,2

Synes selv, det lyder lidt mærkeligt. Er ikke helt sikker på, jeg har fået kigget rigtigt begge gange.

GOD WEEKEND

Sv: Fredagsvejning D.17/8-2012

Oprettet d. 18-08-2012 kl. 11:21 af

TinaJN: jeg håber det lidt! Jeg synes godt jeg kan "mærke det", hvis du forstår - jeg føler mig mindre, mit tøj sidder løsere, men i spejlet ser jeg lige sådan ud som eg gjorde før. Min kæreste kan heller ikke se det, men tænker at det nok er fordi man kigger på sig selv hver dag. Havde dog en dag i sidste uge, hvor jeg syntes jeg kunne se fremgang i mit ansigt - det var fedt! Og 4 kg er også en flot bedrift! Har du nogensinde hørt om toiletrulle-analogien?

Den siger, at når rullen er ny, kan man ikke se at der ryger et par blade toiletpapir, men jo tættere den er på at være tom, jo mere kan hvert blad ses. Sådan er det ifølge analogien også med vægttab - jo tættere man er på normalvægt jo mere ses hvert kg! Så det kan helt sikkert også ses på dig, når du n nærmer dig målet - og hvor er det fedt, du er jo en tredjedel af vejen allerede! :)

MamaMette: Øv, hvor er det trist at du er ked af dit ob. Det er bare så vitigt at være glad for det man laver, og dem man laver det sammen med! Håber du hænger i indtil der kommer bedre tider. Og stort tillykke med vægttabet - det er sindssygt flot! Og kan jo også sagtens passe - nogen gange reagerer kroppen bare rigtig godt på det, man gør ved den.

Til sidst vil jeg bare lige indskyde, at jeg selv har været på vægten i dag, som siger 90,2 i modsætning til 90,9 i går.. Weee! Så tæt på 80'erne! :D

Sv: Fredagsvejning D.17/8-2012

Oprettet d. 20-08-2012 kl. 08:04 af , sidst redigeret d. 20-08-2012 kl. 08:07

msb83 - hvor er dejligt at du kigger forbi. Det betder så mindre at du ikke tæller lige nu, det vigtigste er at du kommer rigtigt på højkant, så skal overskudet til at tælle nok komme.
SuperElis - jeg er sikke på at det kan ses, at du har tabt dig, vi er bare selv meget slemme til at beholde det gamle "tykke" billede af os selv. Jeg er tidligere gået 2 tøj størrelser ned men når jeg skal købe ny begynder jeg altid i noget tøj der er for stort. Det var en kollega der først opdagede at jeg havde tabt mig.
MamaMette - det er synd at du ikke har det godt på dit arbejde - men det er dobbelt synd hvis du begynder at trøstespise fordi du har det skidt. Er der ikke en på dit arbejde der kan hjælpe dig så du kan få det bedre. Det er de bedste af vores vågne timer vi tilbringer på arbejdet, så skal man ikke have det dårligt med at komme der.
Ønsker alle en dejlig uge og så mødes vi på vægten på fredag.

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.