Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

HURRA FOR DENNE SIDE

Oprettet d. 05-11-2012 kl. 19:41 af

Ihe hvor er jeg glad for at ha´fundet denne gratis side. Pga mindre god økonomi har jeg ledt efter sådan en side, og nu har jeg endelig fundet den.
Håber den kan give mig det der skal til, for at jeg kan smide de trælse overflødige kg jeg bære rundt på.
Jeg ønsker ALLE held i kampen mod killoerne
Og takker "bagmanden" for denne side.

Sv: HURRA FOR DENNE SIDE

Oprettet d. 06-11-2012 kl. 08:28 af

Hej med dig :-)
Sådan har jeg det også. Jeg har tidligere været på madlog.dk - det er også sådan en side som denne, men det koster 99,00 kr. for 10 uger. Jeg var på 2x 10 uger og det resulterede også i et vægttab på 9 kg. Hvilket jeg er rigtig glad og stolt over.
Da det så blev sommer og der kom lidt kg på igen, så skulle der ske noget igen, men jeg ville finde andre sider - hvis der var nogen gratis. Og så faldt jeg over denne side. Det fungerer også denne gang, men da jeg ikke har så meget at tabe, så går det ikke så stærkt, men pt. kan jeg holde den. Har de sidste uger kun svinget med 100g.....
Jeg vejede 66,5 kg og er kun 157 cm lav.... Jeg tabte mig ned til 57,5 kg. Nu er jeg så på 59 kg - BMI på 23,94. Vil gerne ned på 56-57, men hvis jeg bare kan holde den, er jeg også tilfreds nu. :-)
En lang mail fra mig - held og lykke og god dag.

KH Sanne

Sv: HURRA FOR DENNE SIDE

Oprettet d. 06-11-2012 kl. 10:55 af

Hej Sanne

Super flot klaret af dig, og der er da bestemt god grund til at være stolt
Jeg håber det kommer til at gå mig lige så godt som dig.Jeg føler mig meget motiveret, men skal lige vende mig til at skrive (og huske) "alt" jeg har spist på en dag. Bare i går var i hvert fald en god øjn åbner for mig.
Og hvis min vægt passer har jeg da smidt hele 200 g SMIL igår, så det går den rigtige vej allerede.
Jeg er super glad for den app jeg også har på min tlf, det skal nok lykkedes denne gang.

Ha en god dag :-)

Sv: HURRA FOR DENNE SIDE

Oprettet d. 08-11-2012 kl. 09:00 af

Hej igen. Jeg var kommet lidt væk fra at skrive, med pausen i sommers, men det kom faktisk hurtigt. Jeg følger det ikke så slavisk mere, men jeg husker stadig på, at jeg ikke bare skal proppe hovedet med alt muligt. :-) Synes da det lyder lovende med din indstilling. Så pøj pøj med det herfra. :-) Jeg er også glad for siden og app'en. Det gør det nemmere, at du ikke skal være ved comp. hele tiden for at skrive maden ind...
Også god dag til dig.

Sv: HURRA FOR DENNE SIDE

Oprettet d. 08-11-2012 kl. 16:20 af

Jeg siger det samme. Jeg har i en længere periode forsøgt at tabe mig, og skar bl.a. alt hvad der hed sukker og søde sager væk, men det hjalp bare ikke :(

Jeg bruger app'en, og skriver ind hver gang jeg har spist, men derud over spiser jeg også stort set det samme til morgen- og formiddagsmad, samt den samme mængde pasta (med forskelligt tilbehør) til frokost! det gør det dejlig nemt at taste maden ind, for jeg ved at jeg altid får det samme ;)

Sv: HURRA FOR DENNE SIDE

Oprettet d. 09-11-2012 kl. 08:56 af

Hejsa. Har været på denne side siden 26. april dvs. godt et halvt år, og har tabt 23,3 kg. Er gået fra 96 til 72,7. Jeg er gået direkte efter at holde mig under det anbefalede kalorie indtag (helst også under) selv om jeg godt ved det ikke er så godt, men ind imellem skulle der bare ske noget.:)Alt det med proteiner og fibre syntes jeg virkede for uoverskueligt, og det virkede med få kalorier.:)

Sv: HURRA FOR DENNE SIDE

Oprettet d. 09-11-2012 kl. 14:03 af

mariawr, god ide det med at spise ret ens til mange måltider, så det med indtastning ikke bliver alt for besværlig, jeg har selv overvejet det samme her i starten, fordet tager godtnok lang tid at skrive ind. Held til dig

YN du er dælme sej, jeg krydser alt hvad jeg kan krydse for dig, så de smidte kg aldrig kommer tilbage :-) også held til dig

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.