Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Hvor mange bruger debatten?

Oprettet d. 24-08-2017 kl. 22:09 af

Hej alle.

Jeg er blevet lidt nysgerrig, da jeg gerne vil ændre en del dårlige vaner i mit liv, og opnå et varigt vægttab.

Det jeg er blevet nysgerrig på, er hvor mange der rent faktisk bruger denne debat her på vægttab.nu?
Jeg har for nogle år siden brugt madlog, hvor der på daværende tidspunkt var rigtig godt gang i forummet.
Jeg synes det var helt fantastisk at være en del af det, hvor råd, problemer og alt andet mellem himmel og jord blev drøftet.
Hver uge var der vejning, og vi delte alle vores resultater.

Jeg kunne mærke dengang at det hjalp mig rigtig meget at have nogle at skrive med, som også var ude på at ændre vaner og tabe sig.
Det at tabe sig er selvfølgelig kun noget én person kan gøre noget ved, men opbakning fra andre er vel altid godt!

Hvor mange er vi som gerne vil følge hinanden og støtte i gode og svære tider?

Sv: Hvor mange bruger debatten?

Oprettet d. 24-08-2017 kl. 23:35 af

Der er fredagsvejningstråde hvor vi melder ind og derudover er det enkelte tråde i ny og næ. Jeg er dog selv ny på sitet (1md)

Sv: Hvor mange bruger debatten?

Oprettet d. 25-08-2017 kl. 05:26 af

Ja, det er rart når man er nogen der følges ad, som man kan snakke lidt med i ugens løb. Kom med til fredagsvejningerne, det er rart. Jeg har været med siden d. 17. juli.

Sv: Hvor mange bruger debatten?

Oprettet d. 26-08-2017 kl. 10:08 af

Tak, jeg har akkurat lige skrevet min første fredagsvejning ind - godt nok på en lørdag, men tallet er fra i går :)

Jeg glæder mig til at følge jer!

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.