Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

kunsten

Oprettet d. 01-03-2013 kl. 12:12 af

kunsten er ikke at tabe sig, men at ændre sin livsstil. Og holde sin nye livsstil med sund kost og motion. og tillade sig selv at hygge sig ind imellem.
tror vi alle kender til yoyo vægt, det er just ikke sundt.
jeg har været en kvinde på 149 kg, og vejer i dag 66 kg. har fået fjernet 1,5 kg overskydne hud fra maven. jeg holder min sunde livsstil og nyder den fuldt ud. mine følge sygdomme er næste væk, dog må jeg resten af mit liv døje med dårlige knæ som følge af min overvægt.
Det jeg vil fremtil er ændre jeres livsstil istedet for at ta den ene slankekur efter den anden.
Og ja jeg ved mange vil skriv det ved vi godt. jeg sku bare ud med det og forhåbenlig vise andre det kan lade sig gøre trods enorm overvægt at komme helt ned på en normal vægt...
go week-end og nyd solen

Sv: kunsten

Oprettet d. 01-03-2013 kl. 18:53 af

Du har jo helt ret :-) og tillykke med dit flotte resultat. Det du skriver er netop grunden til at jeg godt kan lide denne side, den hjælper til bevidsthed omkring kcal indtag og dermed hjælp til at ændre livsstilen uden at levere tomme løfter eller en masse hurtige løsninger :-)

Sv: kunsten

Oprettet d. 02-03-2013 kl. 10:56 af

tillykke med din flotte succes!
tak for påmindelsen, som altid kan være god at få fra flere forskellige sider. Ambitiøse mål er godt, men for ambitiøse er nok bare med til at forstærke ens følelse af fiasko på vægt fronten (det var jo en fiasko at man blev tyk).
god arbejdslyst!
Mie

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.