Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

NUPO

Oprettet d. 18-03-2011 kl. 08:36 af

hejsa

jeg bruger nupo som mætter. jeg tager en portion nupo ca en time før middag, en om eftermiddagen i ulvetimen og en en time før aftensmad. jeg tæller den naturligvis med i kalorieindtaget og forsøger at holde mig under 12-1300 kalorier pr. dag.

er der nogen der har erfaringer med at bruge denne metode ?
jeg har tabt 3 kilo på 14 dage og er nu gået lidt i stå :/

god weekend

Sv: NUPO

Oprettet d. 25-03-2011 kl. 11:17 af

Jeg vil klart anbefale at du bruger nupo som en måltidserstatter, og ikke et mæthedsmiddel. Drik istedet 2 store glas koldt vand inden måltiderne.

2 breve nupo giver jo trods alt over 200 kcal. Tænk hvor mange grønsager du kan spise for at nå de kalorier :)

Sv: NUPO

Oprettet d. 11-07-2011 kl. 17:46 af

Jeg brugte meget NUPO på et tidspunkt, men det er meget individuelt, hvordan det passer ind med dine måltider.

Jeg tod f.eks. 1 nupo om morgenen i stedet for morgenmad, og det var nok til at holde mig kørende i et stykke tid - Så gik jeg og snsckede på gulerødder indtil frokost, og det hjalp rigtig godt :-)

Et godt tip til aftensmaden: Lav en NUPO suppe og spæd den op med 1 bouillon terning (opløst i passende vandmål), der passer til. Dertil kan man f.eks. putte kål eller anden i, for at give fylde - hvis du gør det sådan ender du med ca. 0,5 l suppe, der mætter RIGELIGT - til næsten ingen kalorier :-)

Sv: NUPO

Oprettet d. 15-07-2011 kl. 11:10 af

Jeg vil lige advare mod det, for jo det virker da fortrinligt, meeeen...hvad så når du stopper med Nupo og skal spise alm. mad igen, hvad tror du der sker??? Jeg taler af erfarring, du tager på igen bagefter hvis ikke du passer MEGET på. Jeg brugte nupo for 3-4 år siden og tabte mig også helt vildt, men tog desværre det på igen + det dobbelte!!!
jeg ønsker det bare ikke for nogen andre, så pas meget på!

Sv: NUPO

Oprettet d. 20-07-2011 kl. 23:53 af

Star25 - jeg brugte det også for et par år siden og tabte mig ganske rigtigt, men tog ikke på bagefter .. Og jeg gjorde ikke det store bagefter :) ..

Sv: NUPO

Oprettet d. 25-07-2011 kl. 09:37 af

Nomatterwhat, ja men du har squ nok ret. Jeg var bare så usmart bare at gå direkte tilbage til den gamle madvane jeg havde inden jeg begyndte, da jeg stoppede med det igen. Nå, men så er det vel nu, at jeg bliver nød til at være ærlig over for mig selv og indrømme at jeg gerne vil give Nupo en chance til (flovt),...men, jeg er ved at være ekstremt desperat for at tabe mig, for jeg føler ikke der sker en skid ved bare at tælle kcal.

Sv: NUPO

Oprettet d. 25-07-2011 kl. 09:38 af

Nomatterwhat, ja men du har squ nok ret. Jeg var bare så usmart bare at gå direkte tilbage til den gamle madvane jeg havde inden jeg begyndte, da jeg stoppede med det igen. Nå, men så er det vel nu, at jeg bliver nød til at være ærlig over for mig selv og indrømme at jeg gerne vil give Nupo en chance til (flovt),...men, jeg er ved at være ekstremt desperat for at tabe mig, for jeg føler ikke der sker en skid ved bare at tælle kcal.

Sv: NUPO

Oprettet d. 25-07-2011 kl. 21:13 af

Jeg bruger os nupo ind imellem , det smager rigtig godt når man blender frosne frugter og isterninger i , nams .

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.