Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

"Ny" start

Oprettet d. 31-07-2012 kl. 15:13 af

Hey. Nu har jeg holdt en bette pause fra at tælle kalorier og gå op i hvad jeg har spist osv. Men nu vil jeg gerne af med de sidste 6 kilo. Jeg startede min kostomlægning i januar 2011 og havde indtil jeg tog en pause tabt 20, 5 siden hen har jeg kun taget 1,5 kilo på. Men ville lige hører om nogle af jer har prøvet at holde en pause og hvilke dilemmaer i har mødt ? Jeg er startet på nutrilett som et supplement til min kost og spiser intet Hvidt brød , men masser grønt og frugt

Sv: "Ny" start

Oprettet d. 31-07-2012 kl. 22:25 af

Det lyder som om du helt klart har lært hvor meget og hvad du skal spise :-)
siden du ikke har taget mere på .STORT TILLYKKE.
og velkommen tilbage.
som du kan se er vi en del der vejer os om fredagen og skrive lidt om hvordan det er gået ..
vi er ret mange der lige er vendt tilbage efter ferie...så vi er mange der er ret spændt på vejningen på fredag.
hvor meget skal du mere af med inden du når dit mål ?
pøj pøj
hilsen linda

Sv: "Ny" start

Oprettet d. 01-08-2012 kl. 08:58 af

jo tak :-)
jamen vil gerne af med ca 6 kilo mere. så er jeg på 65 kg so jeg gerne vil ned på og som gennem hele forløbet har været målet. men det er jo dem der tager længst tid at tabe :-)

oki ja det bliver da spændende at se hvordan det er gået når i når til fredag :-)

Sv: "Ny" start

Oprettet d. 01-08-2012 kl. 09:40 af

jeg kan næsten heller ikke vente .
tilstår gerne at jeg er på vægten hver dag..ha ha
både morgen og aften :-)

Sv: "Ny" start

Oprettet d. 01-08-2012 kl. 12:38 af

kender jeg godt :-) nogle gange kan det bare være ulideligt at vente. og især om torsdagen :-)

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.