Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Søger vægttabsveninde :)

Oprettet d. 11-07-2013 kl. 12:40 af

Hej :)
Jeg Hedder Mulle, er 24, bor på sjælland og har for 3 mdr siden født min skønne datter' så nu skal figuren strammes ind :)
Vil gerne have en at skrive med for at dele opture og nedture. Jeg vejer selv 97 kg ca og vil gerne have en som er samme sted som mig ca :)

Er der en som vil tage kampen op sammen med mig igennem e-mail, beskeder eller over her? :)

Hilsen Mulle

Sv: Søger vægttabsveninde :)

Oprettet d. 15-07-2013 kl. 21:22 af

Kære Mulle

Jeg tror faktisk, at du herinde på siden har et helt hav af vægttabsvenner og -veninder!

Men: Jeg skal fra næsten 90 ned til ca. 65. I hvert fald er målet atter at kunne passe den håndbroderede nederdel, jeg lavede i 1987, som er en str. 42 (bruger 44-46 nu), så om det kommer helt til at passe med de 65, det vil tiden vise.

Jeg har som startmål sat mit vægttab til at gå ned til 80 kg. Når det så er nået, vil jeg fejre det med mig selv på en eller anden passende måde.

Lidt om mig: Jeg er 48, har en datter på 14, og jeg har ikke fået smidt svangerskabskiloene før nu. Jeg har været overvægtig siden 1994, hvor jeg startede med at tage p-piller, hvilket jeg tog på af, men nu skal det være slut! I øvrigt bor jeg også på Sjælland.

Hvis jeg kan bruges, er du velkommen til mig.

Mange hilsner

Sukiranniel

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.