Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Bare en tand til, nogen der vil følges....

Oprettet d. 20-01-2021 kl. 19:26 af , sidst redigeret d. 20-01-2021 kl. 19:30

Er der nogen herinde, der har lyst til at følges på vejen ned ad vægtstigen... Har lige set udsendelsen " Livet er fedt" 20 år efter, det er jo fantastisk, at man endelig har erfaret at det ikke er vægttab det hele drejer sig om, men mere, "Hvordan har du det indeni, hvad er grunden til, at du er blevet så overvægtig" .. Ja, jeg sad og græd stille helt inde i mit hjerte, min overvægt skyldes sorg, mistede min elskede mand fra det ene minut til det andet, jeg har ikke fået sorgen bearbejdet, der er næsten gået fire år siden den store sorgens dag, jeg har øget min vægt med 30 kg., dem vil jeg rigtig gerne af med igen, men hvad gør jeg, og hvad gør I andre, er der nogen herinde at følges med, eller står jeg bare helt alene, jeg vil tage et hårdt tag i nakken på mig selv, for nu skal jeg have en ny figur, jeg har masser af tøj på mine bøjler, der bare venter på, at jeg kan krybe ned i det igen... NU SKAL DER SKE NOGET... JEG VIL... JEG KAN... JEG GØR DET...
Min vægt i dag er 105,7 kg.
Min vejedag bliver onsdag, og så skriver jeg igen herinde lidt om hvordan det går...

Sv: Bare en tand til, nogen der vil følges....

Oprettet d. 25-03-2021 kl. 13:30 af

Hej ?Jeg vil gerne følges. Startede på 101,5 kg. Er nu på 84 og mangler 14 kg. Skriv gerne.

Sv: Bare en tand til, nogen der vil følges....

Oprettet d. 06-04-2021 kl. 19:50 af

Hej Besse,

Jeg vil bare lige høre hvordan det er gået med dig?

Sv: Bare en tand til, nogen der vil følges....

Oprettet d. 31-10-2021 kl. 13:36 af

Jeg vil gerne være med er nu på 112 kg så der er lang vej

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.