Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Fredagsvejning d. 20. juli

Oprettet d. 20-07-2012 kl. 08:41 af , sidst redigeret d. 20-07-2012 kl. 08:42

Så blev det fredag, og denne gange er der sket noget på vægten ;-)

Start 30/6-12 87,6
Vægt sidste uge: 89,6
Vægt denne uge 87,0
Vægttab denne uge: 2,6kg

Vægttab i alt 0,6kg

Jeg går på ferie fra i dag og 3 uger frem. Jeg vil kigge forbi og stadig deltage i vejningen om fredagen.
Jeg har lovet mig selv, at jeg vil fortsætte den gode stil ;o) og ikke bare spise løs fordi det er ferie, men heller ikke være fanatisk med hvad jeg indtager

Ønsker alle en dejlig uge og om ikke andet så mødes vi på vægten, på fredag.

Sv: Fredagsvejning d. 20. juli

Oprettet d. 20-07-2012 kl. 08:47 af , sidst redigeret d. 20-07-2012 kl. 10:25

Hvor er det godt at høre, Kandis! :) Stort tillykke med det flotte vægttab - de skal jo også slippe på et eller andet tidspunkt, de kg. ;)

Sådan her ser det ud for mig idag:


Startvægt: 96,9 kg
Vægt i dag: 91,6 kg
Ændring denne uge: - 1,7 kg
Tabt i alt: 5,3 kg

Det går fremad! :D Jeg er meget spændt på hvad vægten siger næste gang - jeg rejser 6 dage til Berlin på mandag sammen med en flok venner fra mit studie, og lur mig om ikke det nok skal blive til en masse fastfood og et par spændende, tyske øl... Men håber jeg kan holde mig lidt i skindet. Har lavet en liste over 2-3 forskellige madvarer fra de store fastfoodkæder som McD og KFC, så jeg har en idé om hvad jeg skal vælge, hvis vi ender der.
Jeg skal nok tjekke ind i næste uge - men det bliver altså nok først lørdag, når jeg kommer hjem. ;)

Sv: Fredagsvejning d. 20. juli

Oprettet d. 20-07-2012 kl. 09:11 af

Start vægt 9. juli: 97,8 kg
Sidste uge 13/7: 96,7
I dag: 97,5 kg
Status: + 0,8 kg
I alt: - 0,3 kg

Det har bare været en total lorte uge, alt der kunne gå galt - gik galt. Plus jeg havde nogle slemme ophørs-symptomer fra min anti-d-medicin i denne uge, har slet ikke kunne styre min føleser, så det hele resulterede i en masse junk og chokolade. Men op på hesten igen :)

Sv: Fredagsvejning d. 20. juli

Oprettet d. 20-07-2012 kl. 09:14 af

STORT tillykke med jeres vægttab! :-) Især du, Kandis, må være dejlig lettet. :-)
Jeg ønsker jer begge to en rigtig god ferie. Og SuperElis: det lyder som en rigtig god plan med den liste!

Min vægt ser således ud i dag:

Vægt sidste fredag: 121,9 kg.
Vægt denne fredag: 121,5 kg.
Vægttab i denne uge: 0,4 kg.
Vægttab i alt: 31 kg.

Jeg må indrømme, at jeg er lidt skuffet. I forhold til de kcal. jeg har spist, skulle der være røget mindst et kilo. Nå... i det mindste er den gået ned. :-)

Sv: Fredagsvejning d. 20. juli

Oprettet d. 20-07-2012 kl. 09:18 af

LuluMcShine: Øv for søren! Jeg håber, du er ovre det værste, og kommer mere i balance den kommende uge.
Sejt, at du har mod på at springe op på hesten igen. :-)

Sv: Fredagsvejning d. 20. juli

Oprettet d. 20-07-2012 kl. 09:36 af

Start vægt maj: 98
Sidste fredag: 86,7
Vægt idag: 85,4
Forskel : 1,3 kilo
Tabt i alt: 12,6 kilo

Sv: Fredagsvejning d. 20. juli

Oprettet d. 20-07-2012 kl. 09:36 af

Start vægt maj: 98
Sidste fredag: 86,7
Vægt idag: 85,4
Forskel : 1,3 kilo
Tabt i alt: 12,6 kilo

Sv: Fredagsvejning d. 20. juli

Oprettet d. 20-07-2012 kl. 10:20 af

Hej alle smmen
hvor er i seje :
dem der har tabt sig super flot :-)
og dem der tager kampen op igen i næste uge ..toms op :-) x-finger.

Startvægt 27/12-2011: 101,9 kg
Vægt i dag: 84,6 kg
Ændring +/-: + o,9 kg
Ialt: - 17,3 kg

Jeg har været på kro ferie i 3 dage i det jyske..og der spiser man godt !!!
:-0
så jeg er nok sluppet billigt, men nu går det nok helt galt tager på luksus krydstogt i 8 dage.
og da vi var afsted i foråret kostede det 2,5 kg ..men men de røg nu af på 5 dag bagefter ..
så jeg skal nok komme stærkt tilbage igen :-)
men skriver mig først på igen i løbet af søndagen i næste uge.

god ferie til de andre af jer der også skal hygge.
og super god vind og held og lykke til alle <3

ps. der er trænings center ombord så mine løbe sko er pakket :-) og bade dragten.
knus linda

Sv: Fredagsvejning d. 20. juli

Oprettet d. 20-07-2012 kl. 11:17 af

Startvægt den 11. juli 2012: 98 kilo.

Vægt sidste fredag: 96,2 kilo.

Vægt denne fredag: 94,6 kilo.

Vægttab denne sidste uge: -1,6 kilo.

Vægttab i alt: -3,4 kilo.


Jeg fik taget nogle billeder af mig selv i bikini forleden, da jeg var ude og bade i Øresund. Det er virkelig noget andet, at se en selv på billeder. Det bliver klart mine 'FØR' billeder... Ih guder, hvor er jeg stor :-S

Jeg må have købt mig et stort spejl, så jeg kan se hele mig selv i fremtiden.

Det går rigtig godt med at holde mig indenfor kalorieregnskabet. Det skyldes primært, at jeg har sagt nej tak til de invitationer jeg har fået om at gå ud og spise/drikke. Jeg tænker, det er kun for en tid, så længe jeg vil tabe mig. Så finder folk også på andet at lave med en, så det er slet ikke så værst.

Sv: Fredagsvejning d. 20. juli

Oprettet d. 20-07-2012 kl. 13:47 af

Hej Med jer.

Hvor er i alle bare seje. thumps up for jer der bare giver den gas og kæmper.

Jeg kæmper som en gal og dyrker så meget motion (læs min 5 gange om ugen) og cykler hver dag. Men stadig intet bemærkelsesværdigt er sket på vægten:(

Derfor vil jeg gerne indføre en ny måleenhed hertil. Denne kan adopteres af jer andre eller os kører jeg den lige som en motivation for mig selv.

Taljemål!

Startvægt 26/6 : 66,4
Vægt 7/7 : 65,7
Vægt 13/7 : 65,6
Vægt 20/7 : 65,4
Vægttab denne uge: 0,2 kg
tabt i alt : 1 kg

Taljemål 4/7: 87 cm
Taljemål 20/7: 80 cm
Tabt i alt: 7 cm.

De 7 cm. er jeg SUPER glad for!!:)

Sv: Fredagsvejning d. 20. juli

Oprettet d. 20-07-2012 kl. 21:32 af

Stenberg: Sejt! Det går bare der ud af! :-)
Elberfeldt: Kroferie skal der være plads til! Flot, at du ikke har taget mere på. Og krydstogt lyder da bare alt for lækkert! Rigtig god tur! :-)
Justitia: Flot vægttab! Hvor er du sej! Og mht. til billeder, så kender jeg det godt. Jeg var med i en artikel i Information for kort tid siden. De havde sat et stort billed i af mig. Billedet var som sådan fint nok, men puha... alt fedtet blev lige vist til alle informations læsere. Men det motiverer også. Jeg blev i hvert fald bare top motiveret. Af med kiloerne. :-) Tror på den anden side også, at det er super fint at have nogle før-billeder. Det er jeg tit træt af, jeg ikke har.
PernilleP: 7 CM.?! På 3 uger!? Det er jo fuldstændig vildt! Stort, stort tillykke! :-) Hvor sejt! Så sker der jo virkelig noget! - selvom vægten kun sniger sig ned af. Også super sejt, at du stadigt bliver ved med sund kost og motion!

Sv: Fredagsvejning d. 20. juli

Oprettet d. 20-07-2012 kl. 21:34 af

*stædigt

Sv: Fredagsvejning d. 20. juli

Oprettet d. 22-07-2012 kl. 09:57 af

Så er jeg tilbage fra ferie. Noget kom der på, men jeg ved jo hvorfor ;-)

Start vægt 5. Juni 12: 82 kg
Vægt d. 13/7: 78,7 kg
Vægt i dag: 80,6 kg
Status +/-: + 1,9 kg

Nu er det bare op på hesten igen :-) Lidt vildt så hurtigt man tager på, når det er en del svære at tabe...

Sv: Fredagsvejning d. 20. juli

Oprettet d. 22-07-2012 kl. 10:54 af

Hej seje piger ... Og drenge?
Så er jeg også tilbage eftert næsten en uge i sommerhus og i morgen går turen til Skagen indtil torsdag.

Vægt start 102,6
Vægt sidste fredag 96,8 kg
Vægt i dag 96,1
Tab i denne uge -0,7 Kg
Tab i alt 6,5 kg

Nu håber jeg at de gode lange strande i Skagen kan løbe lidt af sidebenene :))

Flot gået i andre - også selv om man ikke har tabt sig så har vi jo styr på hvad der sker - jeg mener vi hopper på vægten selv om vi ved at det sikkert ikke er gået som vi kunne håbe - ja jeg ved ikke med jer andre... Men før i tiden kunne jeg godt bare ignorere badevægten og lade være med at stå op på den - simpelthen bare lukke øjnene for det. Jeg er rigtig glad for disse fredagsvejninger - netop at kunne give hinanden ros og opbakning når det er nødvendigt... Super og jeg vil ønske jer alle en rigtig god dag :))
Knus Stina

Sv: Fredagsvejning d. 20. juli

Oprettet d. 22-07-2012 kl. 22:38 af

Tina: Ja, det er utroligt, så hurtigt vi/man kan tage på. :-) Sejt, at du er oppe på hesten igen!
Stina: Jeg er ret imponeret over, at du har tabt dig efter en uges ferie! Hvor er du sej! :-)

Sv: Fredagsvejning d. 20. juli

Oprettet d. 23-07-2012 kl. 12:48 af

Startvægt: 84 kg
Vægt sidste uge: 69,4 kg
Vægt denne uge: 69,0 kg
Vægttab denne uge: -0,4 kg
Vægttab ialt: -15 kg

Juhuu har været i Frankrig uden at gå amok, og har endda holdt min løbetræning trods stejle bakker!
-15 kg det er altså meget - tænk jeg "kun" mangler at smide 12 kg...(som nok bliver de sværeste)!!!

Det er så rart at være på rette vej!!!

Også tillykke til alle jer andre, med vægttab og gåpåmodet:-)

Sv: Fredagsvejning d. 20. juli

Oprettet d. 23-07-2012 kl. 12:56 af

Vildt, Fru Kaas ;-)

Gid det var mig, der havde smidt 15 kilo! Men jeg har kun været i gang i næsten 2 uger, så det ville også være lige i overkanten.

Det er simpelthen imponerende, at du har tabt dig på din ferie! Wow! Tillykke :-)

Sv: Fredagsvejning d. 20. juli

Oprettet d. 23-07-2012 kl. 17:56 af

Hold da op en flok motiverede mennesker :-) Er ny fra i dag, så skriver lige mine data her, og følger så op med fredagsvejning fra på fredag den 27. juli:

Vægt: 79.8 kg
Mål talje: 97 cm
Mål lår: 68 cm

Er lige kommet hjem fra en superferie på Vejen Idrætscenter, hvor der kunne købes sportspas, så alt var åbent for brug; svømmehal, holdfitness, motionscenter, squash, udendørs fodbold, springhal.
Intet vægttab desværre, men vi spiste også godt på ferien :-) Så nu skal der ske noget..

Sv: Fredagsvejning d. 20. juli

Oprettet d. 23-07-2012 kl. 19:12 af

Velkommen til, Birgit :-)

Lyder som en dejlig aktiv ferie. Desværre giver motion ikke så meget på vægten, som kostændring gør, men det giver et godt indblik i regnskabet, at plotte tingene ind her.

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.