Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

VÆGTTAB IGEN, IGEN......

Oprettet d. 08-07-2019 kl. 22:05 af

.... Ja, så er jeg tilbage i de overvægtiges rækker,efter at have kæmpet i godt to år med sorg og store omvæltninger i mit liv, efter min elskede mands pludselige død i 2017, jeg har været nede i et stort sort hul, fyldt med stress og dyb depression, men er nu ved at komme ovenpå igen, og så vil jeg igen, igen arbejde på at komme af med overvægten, jeg har lysten til at gå i gang, og jeg er lige startet med kostomlægning med konsulent hjælp, så det kan vel kun gå den rigtige vej, glæder mig til at skrive ind her, om hvordan det går... Mon der er andre der vil være med på vejen ned ad vægtstigen ???...

Min vægt i dag: 92,2 kg.

JEG KAN.. JEG VIL.. JEG GØR DET..

Sv: VÆGTTAB IGEN, IGEN......

Oprettet d. 15-09-2019 kl. 09:58 af

Hej hej Besse
Er du godt igang igen...
Jeg starter op i morgen og nej er ikke fordi jeg lige skal ha spist ud af noget men fordi jeg ikke kom på vægten til morgen og du ved jeg er jo mandags vejer.. så håber jeg at det lykkes denne gang..
Glæder mig til at hører mere om din rejse og om det stadig er 8timers kuren du går efter eller om du har fundet noget nyt????

Sv: VÆGTTAB IGEN, IGEN......

Oprettet d. 15-01-2020 kl. 15:13 af

.... Ja så vender BESSE igen tilbage, efter endnu et halv års mareridt på hjemmefronten, vil jeg igen starte med vægttab, og denne side er den bedste for mig...
Har i det forløbne halve år kæmpet en brav kamp mod meget forhøjet blodtryk og nedture med depression, men jeg MÅ videre med mit liv, så håber at vægttab vil lykkes denne gang, jeg har taget på, vejer i dag 96,6 kg. , har et ønske om at komme ned på 75 kg., håber så inderligt at det vil lykkes, nu er starten i hvertfald gået, så pøj pøj til lille mig....

Sv: VÆGTTAB IGEN, IGEN......

Oprettet d. 25-03-2020 kl. 15:40 af

Hej besse...

Er ked af at hører at du har været igennem en hård tid. Håber du er ved at være ovenpå igen.
Ja jeg vil så gerne have at det lykkes med det vægttab for er så træt af at det er det der fylder og kun det jeg tænker på. Synes det er pisse svært.
Håber du er i gang sidste gang fløj kg jo af dig.. Hepper stadig på dig da du var en god inspiration for mig.
Så hvis du er frisk så er jeg klar fra på mandag....
Har lige min den lilles fødselsdag jeg skal holde ja i denne corona tid får han en fødselsdag efter hans ønske og unden gæster lidt trist men han skal nok få en dag med masse af hygge...

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.