Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Så er det NU... igen..

Oprettet d. 23-07-2015 kl. 10:21 af , sidst redigeret d. 04-07-2019 kl. 19:47

Vægttab, Vægttab og Vægttab, - ja, vægttab har virkelig fyldt MEGET i mit 65 år gamle liv, og NU skal jeg så igen igang, men nu kan jeg jo nemt tælle kalorier, fantastisk side denne her...
Jeg startede herinde tirsdag med en vægt på 98.0 kg., har sat mig et mål der siger 70,0kg. , mon det er til at klare, ja det håber jeg...

.... Er der andre herinde der skal smide omkring de tredive kg.,måske er det nemmere, når vi er flere om det, min faste vejedag bliver mandag, så vil jeg skrive her, hvordan min uge er gået...

<< første < forrige 10 11 12 [13] 14 15 16 næste > sidste >> Svar 241 til 260:

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 03-02-2018 kl. 19:00 af

Hej kattepige.
I denne uge var vægttabet 500 g. Jeg er ved at rette ind på en ny måde at leve på, som er meget lettere at følge, det hedder Sensekost.dk. Jeg vejer ikke mad af mere, men tager håndfulde pr. Spisekasse. Efter 14 dage er det blevet nemt at overholde. Så har jeg sat vægten væk, så jeg kun vejer mig 1 gang om ugen. Det er svært men jeg tror det er sundt for mig. Så nu håber jeg på at komme godt igang igen.
Jeg håber du er blevet frisk igen, så du igen kan få styr på kost og livsstil. Knus fra Ulla.

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 06-02-2018 kl. 12:45 af

Hej Ulla
500 g i den rigtige retning er super her er det igen gået den forkerte vej ja alt for meget cola her hvor jeg har været syg Øvøv for det men tager en ny uge og håber på det bedste.. har godt hørt om sense håber det kan hjælpe dig jeg vil prøve at følge Birgit fra Otterups mad plan der skal man heller ikke veje maden håber snart at det kan lykkes mig at knække koden til et varigt vægttab..
Super god uge til dig

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 11-02-2018 kl. 08:20 af

Hej igen.
Efter en hektisk uge med alt for meget arbejde med mad, siger vægten desværre plus 400 gram, øv øv.
Men op på hesten, næste uge er uden fastelavnsfest og fælles spisning.
Håber du er kommet godt igang kattepige, for mig fungerer Sense kosten godt, næste uge er uden 1000 ting så jeg håber resultatet bliver godt.
God uge til dig og alle andre. Knus fra Ulla

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 12-02-2018 kl. 13:24 af

Hej hej
Så har jeg været på vægten efter 3uger hvor jeg har været syg og kun har levet af cola Chips og ristet franskbrød kan sige at det ikke gør noget godt for en må jeg sige. Ja er mere træt og en vægtøgning på 1,2kg men er fuld frisk igen og har lavet en madplan og handlet ind til hele ugen så fedt colaen er skiftet ud med danskvand og Chips og brød er skiftet ud med frugt og grønt så nu er jeg klar og kan mærke at jeg er klar klar til at tage udfordringen op Ulla nu skal det være.
Dyrker noget motion hvor man går i meget rask tempo og laver en masse øvelser sammen med det er rigtigt sjovt så 2018 skal blive mit år...
Ønsker dig en god uge og skriver igen på mandag og håber på et vægttab...
God uge

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 17-02-2018 kl. 15:25 af

Hej igen.
Efter en god uge med masser af lækker mad sagde vægten minus 1,3 kg på en uge-- dejligt.
Har alt for travlt på arbejde, men når min træning i loop og går godt 12500 skridt pr. Dag.
Kattepige det er rigtigt godt at du er kommet ud og gå. Nu nærmer foråret sig, så bliver det lettere at komme ud -- dejligt.
Rigtig god uge -- knus fra Ulla.

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 19-02-2018 kl. 07:42 af

Hej hej
Så var jeg på vægten og blev super glad den sagde minus 2,2 kg så fedt.
Er begyndt at lave mad plan med forskellige sunde retter så spændende og smager godt, og så går jeg og det virker mere energi får man.
Så tager lige en uge mere stille og roligt
Super god uge
Kram

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 21-02-2018 kl. 08:09 af

Hej
Er der plads til en til i jeres lille gruppe:o)
Det ser ikke ud til at der sker så meget her inde, og jeg vil gerne have nogle at følges med.
tilbage i 2011 tabte jeg mig en del, men det er desværre overtid alt sammen røget på igen.
Jeg vil gerne have nogle at følges med, og hvor man kan opmuntre hinanden, når der er behov for det.
Håber at høre fra jer.
Kandis

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 21-02-2018 kl. 13:40 af

Hej hej kandis
Du er velkomme alle der gerne vil være med er velkommen jo flere jo bedre.
Vi har forskellige dage hvor vi går på vægten så når du er klar så op på vægten med dig og så i gang. Jeg er selv igang med et større vægttab så lad os gøre det sammen for sammen kan vi klare det.. har du spørgsmål så bare spørg og har du brug for at skrive lidt oftre her inde så er jeg klar..
velkommen til

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 23-02-2018 kl. 08:17 af

Hej så har jeg være på vægten for første gang og den sagde 97,1 :o(
Det er mere end jeg frygtede.

Jeg håber at der vil være sket bare lidt til på fredag. Det vil være dejligt med lidt motivation.

Hvordan er det gået for jer?
Jeg er så spændt på at følge jer.

God weekend, og god kamp mod de overflødige kg.

Kandis

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 24-02-2018 kl. 15:34 af

Hej Kattepigen og velkommen til Kandis.
Jeg har desværre festet for meget i denne uge med fastelavnsfest/julefrokost og fællesspisning -- desværre hopper jeg i med begge ben når jeg er træt, så det blev til plus 1 kg.øv øv.
Men jeg er igang igen.
God kamp til jer andre, knus fra Ulla

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 26-02-2018 kl. 10:42 af

Hej hej
Ja her er det også gået den forkerte vej ved ikke helt hvorfor og så måske. Den sagde plus 300g jeg har denne uge haft meget bøvl ned maven men jeg har også denne uge motioneret meget og hårdt så kan være at det er derfor for har fuldt min madplan og har ikke drukket min elsket cola eller smovset nå men sådan er det denne gang så tager en uge mere og håber at det går den rigtige vej til på mandag.
Det skal der også være plads til Ulla håber du nød det og godt at du er tilbage på hesten igen og så håber vi at det går den rigtige vej for os igen til næste vejning. Kendis super godt at du er kommet igang nu og sammen kan vi klare det... vi kan vi vil vi gør det. Glæder mig til at følge dig og dit vægttab
Super uge til jer
Kram

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 10-03-2018 kl. 06:58 af

Hej igen.
Min vægt sagde minus 500 g men ved ikke om det er det rigtige vægttab, min fine dyre vægt til 800 kr. Der bare kunne det hele gik lige pludselig sort. Den kunne ikke byttes - var udgået - så nu har jeg købt en der bare vejer vægten - så kan jeg få lavet alt det andet i loop. Træner stadig 2 gange om ugen. Lever stadig efter Sence modellen som er nem at overholde når man er et menneske der er meget aktiv og på farten. Vejer alt mad i håndfulde, efter 14 dage sidder mængderne bare i hovedet.
Håber I andre også er godt igang. Glæder mig til det bliver varmere så man kan komme ud, jubii.
God uge til jer alle --Ulla

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 12-03-2018 kl. 11:02 af

Så er vi alle ved at være friske igen, så nu er jeg klar igen vægten sagde 400g var sikker på meget mere det gjorde super godt at det ikke var mere så det giver blod på tanden og håber på at der står minus på næste mandag. Jeg vil begynde at dyrke motion på mine fridage og når jeg har aftenvagter og spiser sundt håber at det lykkes denne gang.
God uge

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 19-03-2018 kl. 16:41 af

Så var jeg på vægten den sagde minus 300gr er godt tilfreds fordi har været i byen lørdag og søndag til fødselsdag så har fået godt at spise, er nu igang igen og håber at det går den rigtige vej igen næste uge.
God uge til jer

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 17-04-2018 kl. 08:55 af

Hej igen igen!
Sidst jeg opdateret er tilbage februar 2017.. så nu!
Siden sidst har jeg været gravid og fik en dejlig smuk chokoladeknap 5.12 .17 og der var vægten 102 kg føj det ramte mig bare så hårdt at det var et 3 cifrede tal :(. Men! Jeg mangler 1.5 kg så er jeg tilbage til vægten før graviditet 92.0

Jeg har valgt at gå til kontrol vejning ved lægen så jeg har nogen og stå til regnskab for.
Jeg tæller kalorier, men en dag om ugen tæller jeg ikke.
Går i fitness næsten hver dag på danse eller step.

Håber det okay jeg er med igen :-)

God dag ;p

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 17-04-2018 kl. 09:20 af

Velkommen tilbage marie og stort tillykke med din baby.. som du kan se er her lidt stille men vi skriver stadig af og til og vil gerne skrive her inde hver uge igen for sammen kan vi jo klare det. Jeg har desværre fået en diskusprolaps som klemmer om nerverne ned i højre ben men det har fået mig til at se hvor vigtigt det er at jeg kommer af med de ex kg og får trænet går til kiropraktor og pga smerterne bliver det ikke til så meget træning ud over den plan fra kiropraktoren. Vægttab var på 500g i mandags så det går den rigtige vej...
Super god uge til jer der er med sammen kan vi klare det....

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 23-04-2018 kl. 17:44 af

Så var jeg på vægten i dag og blev glad da jeg trods en diskus og fødselsdag i weekenden har tabt 300g så nu føler jeg mig klar til endnu en uge det bliver ikke til så meget motion så må gøre det med kosten..
Håber i andre har haft en god uge og god uge til jer

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 24-04-2018 kl. 07:15 af

Åh det jeg ked af at hører med en diskus.
Hvad med besse? Hun er her ikke?
Har ikke taget mig sammen til og læse alle indlæg.

Tusind tak for lykønskning. Fuld af liv min lille Zacharias og nu det for ham jeg gør det, og for selvfølglig at se godt ud ;-).

Sidste tirsdag 93.5
I dag 92.4
1.1 i alt ??
Kun sølle 400g så jeg tilbage på min vægt før graviditet og så må der gerne komme 10 mere ?

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 30-04-2018 kl. 17:19 af

Super godt gået med vægttabet og at du snart er nede på din før vægt.. ja de små betyder meget dejlige unger/ unge:-)
Jeg var på vægten og den sagde plud 400g og med den weekend jeg har haft så er jeg stolt af at jeg kun er kommet mig 400g så skal lige til stor fødselsdag i morgen og så er det op på hesten igen på onsdag... besse skriver ind i mellem men er længe siden hun har været meget igennem men har det bedre igen:-)
Håber at du har haft en god uge og at vi får en god uge i vægttabens navn;-)
Ulla hvor er du henne???? Håber at du har det godt

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 01-05-2018 kl. 07:35 af

Ja kan godt huske der var noget med det ikke gik så godt med besse.

Godt du kan vende et plus på vægten til positivt. Det bliver vi jo nød til engang imellem!

Min vægt var sidst 92.4
I dag 91.0 et tab på 1.4kg
Det for vildt!

Nu er 11kg smit siden d 5.12.17
Mit del mål er 87 til første juli så jeg tænker det er realistisk :-).
Og så kan jeg begynde og skrive vægten ind her på siden så det ligner jeg også taber mig her istedet for der skal stå plus siden start vægt haha ?

Håber i alle for en god uge!

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.


<< første < forrige 10 11 12 [13] 14 15 16 næste > sidste >>